Zasady wysyłki

1. ROL-MOL Filip Molęda zobowiązuje się wysłać zamówiony przez Klienta Towar zazwyczaj w ciągu 3 do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub od momentu otrzymania przez ROL-MOL Filip Molęda zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeśli są należne), w przypadku płatności z góry. Maksymalny termin dostawy wynosi 10 (dziesięć) dni od daty przyjęcia zamówienia przez sklep lub od momentu otrzymania przez ROL-MOL Filip Molęda zapłaty za Towar wraz z kosztami przesyłki (jeśli są należne), w przypadku płatności z góry.

2. Dostawa Towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich, na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. ROL-MOL Filip Molęda, nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

3. W przypadku odbioru osobistego dokument potwierdzający dokonanie zakupu (Faktura Vat lub paragon) zostanie wydany odbierającemu wraz z towarem.

4. Nabywca może wybrać jedną z opcji dostawy Produktów:

Produkt na wymiar:

  • Odbiór osobisty
  • Przesyłka kurierska:
  • kurier DPD - 15zł
  • Kurier DPD pobranie - 20zł

Komponenty do rolet:

  • Odbiór osobisty
  • Przesyłka kurierska:
  • Orlen Paczka - 11zł
  • Inpost Paczkomat® - 16zł
  • Kurier Inpost - 18zł
  • Kurier Inpost pobranie - 23zł
  • Kurier DPD - 15zł
  • Kurier DPD - 20zł



5. Dostawa przez kuriera realizowana jest na terenie Polski.

6. Czas dostawy zależy od wybranego przez Nabywcę sposobu dostawy Produktów. Informacja o zmianie statusu zamówienia będzie aktualizowana na stronie zamówienia w pulpicie klienta oraz wysyłana drogą mailową.

7. Doręczenie przesyłek przez kuriera odbywa się w dniach roboczych (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), na podany przez Kupującego adres. Dostawa jest realizowana w godzinach roboczych (standardowo 8-18).

8. Odbiorca przesyłki powinien przy odbiorze, w obecności kuriera dokonać sprawdzenia stanu zewnętrznego przesyłki. W razie stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń (tj. wgniecenia, złamania, rozerwania lub inne), odbiorca przesyłki powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, albo w przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń po odbiorze przesyłki wezwać kuriera w ciągu 7 dni od jej odebrania w celu sporządzenia protokołu szkody oraz poinformować Sprzedającego o zaistniałej sytuacji.

9. Odbiór osobisty pod adresem ul. Orla 6, 95-200 Pabianice możliwy jest w dniach i godzinach pracy firmy, najpóźniej w ciągu 3 dni, od momentu wysłania informacji na adres e-mail Kupującego o przygotowaniu zamówienia do odbioru. W przypadku nieodebrania Produktów we wskazanym terminie, sprzedający może odstąpić od Umowy informując o tym Kupującego poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail Kupującego.

10. Odbiorca zamówienia pod adresem ul. Orla 6, 95-200 Pabianice powinien okazać potwierdzenie zamówienia, otrzymanego drogą mailową.